3 napačne ideje o JUTRU

Jutranje osebe sem si predstavljala nekako tako, da se zbudijo z nasmehom, se pretegnejo in hitro in odločno zakorakajo v nov dan. Ta predstava me je držala stran od zgodnjega vstajanja. Nikakor si nisem uspela predstavljati sebe v taki podobi.

Zdaj mineva drugi teden od začetka moje jutranje rutine. V tem času sem opazila določene točke, o katerih sem se slepila.

  1. Nihče ne vstane kar sam od sebe z nasmehom. Za to je potrebno imeti razlog. Sama ga nikoli nisem imela. Nisem pomislila na to, da se zbudiš veselo šele takrat, ko se imaš česa veseliti. Zdaj sem zjutraj veliko bolj dobre volje, ker imam svoj plan. Ker se osvežim in razgibam in to v meni dvigne pozitivno energijo na nivo, s katerim lahko dan začnem z užitkom.
  2. Predstavljala sem si, da mi bo ustrezala katerakoli vaja za jutranje razgibavanje, ki jo najdem na Pinterestu. Resnico sem spoznala nekje sredi prejšnega tedna. Ugotovila sem, da je veliko bolje prilagoditi vaje glede na svoje potrebe. Ni nujno, da sledim v celoti tistim, ki jih vidim na Pinterestu. Lahko delam take, ki se odvijajo počasi, ki raztegujejo počasi, ki me zbudijo počasi. Lahko delam tiste, ki so v tistem trenutku pisane na mojo kožo.
  3.  Vedno sem mislila, da zgodnje zbujanje pomeni tudi hitro aktivacijo. Da si v polnem pogonu že takoj, ko odpreš oči. Zdaj opažam, da za to potrebujem čas in s tem ni nič narobe. Dovolim svojemu telesu, da se zbudi v svojem tempu. Pustim mu, da me vodi in posledično se počutim bolje. Ni naravno, da začneš z opravili in hitenjem še preden se zares zbudiš.

To so tri stvari, o katerih sem imela napačno predstavo. Te stvari ne bi nikoli dojela, če bi se še naprej zbujala kadarkoli bi se mi zazdelo.

Veseli me, da sem spremenila svoja jutra. Poleg tega, da sem se naučila nekaj novega, se počutim mnogo bolje. Spoznavam svoje telo in njegove potrebe, dovolim si, da “pridem k sebi” v svojem času in predvsem se počutim veliko bolj spočito. Ironično, morda.

Prvi rezultati so postali vidni že po parih dneh. Z nadaljevanjem pa opazujem vedno več novih pozitivnih reakcij. Več kot spremljam svoje počutje ob novi rutini, bolj sem zadovoljna s celotnim postopkom, ker si ga lahko sproti prilagajam. Ker si dovolim, da poskrbim zase točno tako, kot je namenjeno meni in ne več tako, kot naj bi bilo pri drugih.

Toliko z zdaj.

Z Ljubeznijo;
(Ni)Si