Malo za spodbudo

Končno je le napočil večer, ki sem ga omenila v tej objavi.

Šele v tistem trenutku na tistem mestu sem se začela zavedati, kam vse sem že prišla. Pisanje bloga mi je povrnilo in utrdilo samozavest, odkrilo zaveso čez oči, razširilo okvirje razmišljanja in mi vlilo znanje pogovora. Začutila sem, kako dobro se počutim v svoji koži, v svoji obliki. Kako stojim za svojimi besedami in jih zlahka pospremim v komunikacijo z drugimi.

Na neki točki večera je tema nanesla tudi na jogo. Dve čudoviti ženski za kateri vem, da imata prsi, ki jima včasih delata preglavice, sta si prebrali objavo za ojačanje prsnih mišic in zgornjega dela hrbta . Poleg njiju se je v času mojega pisanja bloga nabralo še kar nekaj drugih ljudi, ki so mi postavili podobna vprašanja kot one dve.

Torej…

Jogo sem kot dnevni ritual začela uporabljati za lajšanje bolečin na določenih mestih, za krepitev mišic, za vzpostavitev notranjega ravnovesja in zunanje samopodobe. Razen tistih vaj, s katerimi sem se spoznala na tečajih, vse vaje poiščem na Pinterestu. To poteka nekako tako, da poiščem s preprostim iskalnim nizom tako vajo, ki jo v tistem trenutku potrebujem in ocenim, da je primerna zame.

Želela bi povdariti, da na tem področju nisem nič drugega kot začetnik. Kot začetnik pa že vseeno poznam nekaj preprostih “pravil”.

  1. Prvo je to, da vsak izmed vas zmore. Ker ni pomembno kako si gibčen.
  2. Nikakor ne poskusi pre-presegati svojih zmožnosti. Joga načeloma ne boli, (a brez muje se še čevelj ne obuje) pojdi do tam, kjer še lahko mirno dihaš.
  3. Dihanje je ključno za sproščanje mišic, kar pa posledično pomeni, da greš lahko vedno dlje. (To se zelo očitno pokaže pri predklonu, kar mi je pokazal S.)
  4. Ponotranji občutke, bodi s sabo, v sebi, bodi.
  5. Zadnje pa je prvo. Vsak zmore, če začne.

Naj povem, da ponavadi ena vaja (ne pozicija, “flow”) ne vzame več kot eno šestino ure. To pomeni, da čas je. Pomembno je začeti. Zato vam za spodbudo podajam nekaj pridobitev ob rednemu izvajanju.

  • ravnovesje
  • ravnotežje
  • okrepljene mišice
  • vitalnost
  • mir

Predvsem pa gre za spoznavanje sebstva. Za odrkivanje svojih potencialov, ki so skriti med vdihom in izdihom, med koncentracijo, ter aktivnostjo celotnega telesa.

Zato drage dame in modeli, ki ste se znašli pred mikavno ponudbo, sprejmi jo. Začni.

Hvaležna sem za Ženski večer. Imela sem se odlično in sproščeno. Hvala za razmišljanje.

received_2184172531610804-01.jpeg

Z Ljubeznijo;
(Ni)Si

2 Comments