Categories:

Spontani izleti so lajf

Preden sva dobila sina sva z mojim partnerjem vsake tri mesece odšla na izlet. Tako sva prepotovala cel Balkan in Slovenijo. Oba sva take vrste, da ljubiva Vrhniko ampak je vsake toliko treba vzeti malo pavze od nje.

Zdaj ko imava sina, so potovanja postavljena na stranski tir. Kar pa se zelo opazi v vsakdanjem življenju, zato se potrudiva, da izkoristiva vsak trenutek za pobeg.

Tako smo naprimer včeraj odšli na morje. Zjutraj, po standardnem sprehodu, smo se ustavili na kavi. Pridružila sta se nam še soseda. Dan je bil siv in deževen. Tam smo sedeli in se valjali v sivini, dokler ni eden izjavil: “Nič, kaj. Gremo v Portorož.”

Pa smo začeli pakirat. Jaz po avtosedež in “mamitorbo” soseda pa psa. In smo se spokali vsi v avto, torej soseda, jaz, moj partner, sin, pitbull Shark in pitbull+stafford Shery.

Cesta je bila mokra in spolzka. Med potjo se je iz desnega na prehitevalni pas želel vključiti nek Italijan, ki ni niti malo pogledal v vzvratna ogledala ali čez ramo. Oh, kako je naš voznik zaviral. Komaj da smo speljali. Pa še ravno z desno bi se zaleteli, kjer je v sedežu sedel moj sin. Noge so mi čisto otrpnile. Tisti Italijan pa samo gleda. Brez slabe vesti ob svoji zelo ne defenzivni vožnji.

Prispeli smo. Vreme je bilo še vedno sivo, rahlo je rosilo, a bilo je mnogo topleje. Sprehodili smo se ob obali Strunjana, spili kavo in odšli do Portoroža na kosilo.

Kot sem že omenila, smo s sabo imeli psa. Tako je morala soseda vprašati natakarico, ali smeno s psmi v restavracijo. Natakarica vpraša, če sta psa velika. Pa nista. Sta srednje velikosti in to ji soseda tudi pove. Zato smo jih lahko pripeljali s sabo. Ko pa je natakarica videla katere pasme sta, je prebledela. “Pa to je…pitbull!” Zato se jih je izogibala v velikem loku in nam hrano podajala čez mizo. Nam pa je bilo to neznansko smešno. Kakšni predsodki.

Ko smo pojedli smo se odpravili nazaj proti Vrhniki. Kjer je bila gosta megla in slabo vreme. Zato sem zelo vesela, da smo dan tako lepo izkoristili.

Kako pa vi preživljate sive dni?