Categories:

Z ravno držo v svet

Danes sem pozabila na uro joge. Zato, ker sem v procesu nove frizure. Ampak o tem kdaj drugič. Ker nisem šla na vodeno uro, bom sedaj morala nadoknaditi doma. In kaj bom počela?

Na fotografijah in videoposnetkih, ki so bili posneti v zadnjem času ugotavljam, da imam zelo slabo telesno držo. Saj se ne čudim. Vsak dan nosim minimalno 10kg in ne trudim se več držati vzravnano. To se zelo pozna. Držim se “puklasto”. Grdo je.

Nekaj časa pa tudi že razmišljam o vajah za dvig prsi. Moje so precej majhne. Zdaj pa, ko ne dojim več, so nikakršne. Že velikokrat sem po Pinterestu brskala za tovrstnimi vajami, a nisem nič naredila. Zdaj pa je skrajni čas. Imam dva dobra razloga.

Torej delala bom vaje za utrjevanje zgornjega dela trupa. Poiskala bom takšne, ki so primerne za začetnike in za zaposlene mame. Takšne, ki jih bom lahko delala vsak dan. Začnem po pisanju te objave.

Po nekaj tednih se javim z rezultati. Da vam iz prve roke povem, kako in ali deluje. Opisala bom tudi vaje, ki jih bom delala. Tako se mi lahko pridružite tudi ostale.

Pokončna drža telesa je temeljna zgradba samozavesti. Je zdrava za telo in pomaga k manj bolečemu staranju. (Sploh ker hrbet lahko povzroča mnogo težav.)

Z Ljubeznijo;

(Ni)Si

2 thoughts on “Z ravno držo v svet

  1. Pingback: (Ni)Si

Comments are closed.